2015. november 22., vasárnap

Az oldalról

Szervusz idetévedő Manó!


Nem, nem látod jól, ez nem egy kritikaoldal. Egyszer belekezdtem már, de az nem ment. Mert a véleménykifejtésem.... nos nagyon szubjektív. Na de most! Itt rövid tartalmakat és apró véleményeket olvashatsz, hogy nekem mi tetszik, hogy én mit ajánlok, szóval sok mindent.Blogismertetőket, könyv fülszövegek és idézetek, zeneajánló, kedvenc YT videóim, pár saját videóm (talán), Karácsony közeledtével receptek, ajándékötletek, DIY képek vagy videók, képek blogokhoz, képcsokrok, szóval jó sok minden :)

Néha vállalok design átalakítást, de ha az illetőnek nincs semmi elképzelése még, ne bízza rám, mert egy idő után nem leszünk egy síkon.Második, ha az illető nem ír vissza, hogy ÉN még min változtassak, akkor a rendelése pár nap elteltével törlődik.

Szóval remélem jó sokan követitek majd, azt a sok marhaságot, amit én posztnak fogok hívni! ;)




Licsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése